|
|
|
Ik mag 'eenvoudig' kleien
met mijn handen,
vervolgens poog ik de beelden zo te stoken,
dat zij vorstbestendig zijn,
omwegen dat 'zij' ten allen tijden buiten,
gelijk als binnen kunnen vertoeven.
Mbt de schilderijen, geldt iets vergelijkbaars,
een doek heeft veel materiaal
en tijd opgenomen,
voordat 'het' zijn/haar verhaal deelt met -
traagheid droom modder roest
' 7VIII'22 de SPMS 'is' hard, ontfermt zich geheel in/over mijn lichaam, wat bepaald dat kleiend creëren 'zich' - '
- 'nu' november 2021
't 'delen van verhalen' mag nu
alleen nog thuis plaats vinden
't is goed!
mag 'thuiskomen' -
1e oerbeeld |
|
|
|
oermensch |
oerossen op reis |
'exposé' |
menschenhanden |
Ik ben mijn - |
|
oer 'thuis' |
't schaakspel |
'dans samen' |
etsen 'hangen' - |
|
'oase van rust' |
|
mensch |
'kleur' ooit! |
|
|
"contact ?!" |
|
- in bad |
eerder dan 'nu' |
'mijn leven' |
dood |
urn |
|
|
|
|
eenvoud |
|
|
Calvados 1996 |
vergeet wie je bent |
|
|
Wie ben ik?
|
'binnenzee'
vormt zich emotioneel en rationeel, |
|
|
|
25I'20 |
|
|
|
|
27I'22 |
|
'n waterdruppel
welk leidt naar zee, |
|
|
“Wanneer ik twijfel kan ik niet
twijfelen |
|
Insel Hombroich '07 |
|
|
|
|
'28X'10' |
|
|
'zee stilte liefde' |
stil